PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Rusza kampania Łowicz 100% z owoców extra gładki

Autor: pr 5 marca 2015 09:50

Rusza kampania Łowicz 100% z owoców extra gładki

W drugiej połowie kwietnia rusza kampania reklamowa produktów dżemowych - Łowicz 100% z owoców extra gładki.

Reklamy podkreślają, że produkty te mają gładką, idealną dla dzieci konsystencję - nie zawierają kawałków owoców, skórek i pestek, dostępne są w trzech duo-smakach: truskawka/czerwona porzeczka, czarna porzeczka/jeżyna oraz morela/mango. Do ich wytworzenia użyto 100 g owoców na 100 g produktu, a zamiast cukru słodzone są sokiem owocowym, co gwarantuje intensywny smak i aromat owoców.

Kampania obejmuje reklamę w telewizji, VOD, internecie, prasie oraz na dużym ekranie - przed kinowymi hitami.

Kreację kampanii przygotowała agencja Brand Place, a za dobór mediów odpowiada dom mediwy MediaCom Warszawa.

 

 


 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Tuńczykowa 2015-11-19 20:59:21

    Wszystko pięknie, tylko ja dalej pytam: dlaczego niby ma to niby być idealne dla dzieci. Dlaczego z góry zakłada się, że każde dziecko lubi dżem bez pestek i skórek, a każdy dorosły z nimi.

    Ja osobiście nie znoszę jak w dżemie coś zgrzyta, za to znam od groma dzieciaków, które chętniej wcinają dżem z kawałkami owoców.

    Kompletnie debilnie stworzona kampania. Zamiast gadać, że jest idealny dla dzieci, po prostu powinni zrobić, że dżem gładki i ot tyle.

  • Pawel 2015-03-05 15:16:42

    Kolejne płaczliwe posunięcia spadków sprzedaży dżemów.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11199

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 508972

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane