REKLAMA
REKLAMA

Rusza kampania marki Familijne

Autor: dlahandlu.pl 23 maja 2013 12:19

Pod hasłem „Familijne. Wesoła z nas paczka" ruszyła wizerunkowa kampania marki Familijne, realizowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i serwisach internetowych. Kampania potrwa do połowy czerwca.

REKLAMA

Celem kampanii jest zmiana postrzegania marki Familijne na bardziej nowoczesną. Jej adresatami są kobiety w wieku 25-44 z dzieckiem 7-14 lat. Kampania jest realizowana w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: stacjach grupy TVP, Polsat, TVN oraz stacjach reprezentowanych przez At Media. Działania w Internecie obejmą serwisy Allegro, Gazeta.pl i YouTube.

Bohaterami rozpoczętej kampanii wizerunkowej jest rodzina Wesołowskich. Towarzyszą jej wafle i ciastka Familijne. Kampania będzie trwała do 16 czerwca 2013 r.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13616

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA