REKLAMA
REKLAMA

Rusza kampania promocyjna Celebro

Autor: dlahandlu.pl 17 sierpnia 2012 16:46

W trwa kampania promocyjna wina Celebro. Cała kampania opiera się na haśle „Celebro wino do posiłku - Odkorkuj wyobraźnię!", a jej ambasadorem jest Paolo Cozza.

REKLAMA

Akcja - zaplanowana na cały wrzesień - obejmuje telewizję (kluczowe stacje ogólnopolskie i kanały tematyczne, m.in. TVN, Polsat, TVP, Atmedia) oraz internet (działania promocyjne na Facebooku). Kampanie uzupełniają szeroko zakrojone działania BTL jak chociażby standy czy zawieszki na butelki, na których można znaleźć autorskie przepisy Paolo Cozza.

Producentem wina Celebro jest firma Janton.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4233

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA