Rusza kampania promocyjna Celebro

Autor: dlahandlu.pl 17 sierpnia 2012 16:46

W trwa kampania promocyjna wina Celebro. Cała kampania opiera się na haśle „Celebro wino do posiłku - Odkorkuj wyobraźnię!", a jej ambasadorem jest Paolo Cozza.

Akcja - zaplanowana na cały wrzesień - obejmuje telewizję (kluczowe stacje ogólnopolskie i kanały tematyczne, m.in. TVN, Polsat, TVP, Atmedia) oraz internet (działania promocyjne na Facebooku). Kampanie uzupełniają szeroko zakrojone działania BTL jak chociażby standy czy zawieszki na butelki, na których można znaleźć autorskie przepisy Paolo Cozza.

Producentem wina Celebro jest firma Janton.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10864

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane