PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Rusza kampania reklamowa Nałęczowianki

Autor: dlahandlu.pl 10 kwietnia 2014 14:02

Startuje pierwsza część kampanii reklamowej wody mineralnej Nałęczowianka (Nestle Waters Polska). Działania podzielone zostały na dwa etapy: produktowy oraz angażujący. W kwietniu wyemitowany zostanie spot telewizyjny, którego emisja potrwa trzy tygodnie - przypomni konsumentom o marce i będzie mieć charakter produktowy.

Spot został przygotowany w wersji 15'' i będzie wyemitowany w największych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN Style.

Kwietniowa kampania Nałęczowianki będzie rozpoczęciem szeroko zakrojonych aktywności, których rozwinięcie nastąpi w maju. Jednym z jej elementów jest również pojawienie się limitowanej edycji wody w odświeżonych, nasyconych kolorami opakowaniach o pojemności 500 ml. Drugi etap  to emisja zupełnie nowej reklamy Nałęczowianki, która zaplanowana została na 1 maja br. Wszystkie podjęte działania związane są z nową strategią komunikacji oraz pozycjonowaniem marki.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Bąk 2014-05-01 14:43:24

    To coś co nazwane jest "klipem reklamowym" to największa porażka Nestle Waters Polska. W styczniu zwolnili 40% PH a z oszczędności wypuścili taki shit - Dział marketingu tej firmy to sami amatorzy!!!. Gdzie jest ta witalność ??

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11444

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane