REKLAMA
REKLAMA

Rusza kampania telewizyjna nowych warzyw marki FRoSTA

Autor: pr 3 października 2011 10:23

Jej celem jest prezentacja oferty produktowej oraz budowanie wizerunku marki jako producenta mrożonych mieszanek warzywnych z różnych kuchni świata.

REKLAMA
Zadaniem kampanii telewizyjnej jest budowanie wizerunku marki FRoSTA jako producenta wysokiej jakości mrożonych warzyw oraz wzmocnienie znajomości marki. Kampania promuje bogatą i różnorodną ofertę mrożonych mieszanek warzywnych FRoSTY. Motywem przewodnim przekazu jest podkreślenie naturalności, różnorodności i międzynarodowego charakteru produktów warzywnych FRoSTY.

Spoty kreacją graficzną nawiązują do poprzedniej kampanii telewizyjnej FRoSTY, poświęconej daniu gotowemu Paella. Znany z reklamy dania Paella, Piotr tym razem inspiruje swojego włoskiego przyjaciela Toniego do gotowania z Warzywami na patelnię toskańskimi. Bohaterowie spotu udowadniają, że z produktami marki FRoSTA można w prosty sposób przygotować smaczny posiłek.

Kampania FRoSTY jest realizowana w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVN, TVP1, TVP2, a także kanałach tematycznych reprezentowanych przez AtMedia.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12720

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA