Rusza kampania wspierająca akcję marki Pepsi

Autor: pr 26 czerwca 2014 13:25

Rusza kampania wspierająca akcję marki Pepsi

Ruszyła ogólnopolska kampania marketingowa 360°, wspierająca tegoroczną edycję Wyzwania Smaku Pepsi, w której konsumenci próbują Pepsi i innego napoju typu cola.

Kampania 360° obejmuje działania reklamowe w telewizji, na portalach internetowych, w mediach społecznościowych, a także działania OOH oraz materiały w punktach sprzedaży (POS). Dodatkowo w ramach kampanii zaplanowane są eventy, konkursy oraz działania PR.
Wakacyjna dolewka Pepsi.

Dodatkowo w okresie wakacyjnym konsumenci będą mogli kupić Pepsi, Pepsi Light, Pepsi Light Lemon, Pepsi MAX oraz Pepsi Twist w większych butelkach o pojemności 600 ml, w tej samej cenie co 500 ml.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11381

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane