REKLAMA
REKLAMA

Rusza kolejna kampania Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin

Autor: pr 6 października 2015 13:43

Na początku października wystartowała kolejna w tym roku telewizyjna kampania Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin. Tym razem na jej potrzeby przygotowane zostały spoty dedykowane nowej linii produktów– parówkom z szynki z Chrzanowa.

REKLAMA

W kolejnej kampanii marki po raz kolejny spotykamy sympatycznego Mistrza Masarstwa, który tym razem wprost z Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin przenosi się do niezwykłego domu i towarzyszy podczas śniadania zakręconej rodzince, która może dzięki niemu zajadać się – pysznymi parówkami z szynki z Chrzanowa.

Reklamowana nowość w ofercie producenta – parówki z Chrzanowa dostępne są aż w jedenastu wersjach smakowych w tym także w oryginalnej kompozycjach: szynki z gęsiną, wołowiną lub cielęciną czy filetem z kurczaka. Ich dodatkową zaletą jest to, że nie zawierają glutenu, fosforanów i sztucznych barwników. A dzięki temu, że są wędzone i pasteryzowane, jak domowe przetwory z czasów naszych babć, mają niepowtarzalny smak.

Spoty o długości 30 i 15 sek. oraz bilbordy sponsorskie 8 sek. można będzie oglądać od 1 października br. w telewizjach ogólnopolskich i popularnych kanałach tematycznych.

Celem realizowanych działań reklamowych jest budowa marki i kompetencji Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin.

Za kreację i produkcję spotów odpowiada agencja Henyo Behrendt. Planowanie i zakup mediów zrealizował dom mediowy Maxus.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4341

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA