Rusza kolejna kampania piwa Budweiser z udziałem Drevnego Kocura

Autor: wirtualnemedia.pl 29 grudnia 2011 09:17

Rusza kolejna kampania piwa Budweiser z udziałem Drevnego Kocura

Nowa kampania Budweisera będzie realizowana głównie na Facebookowym i YouTube'owym profilu Drevnego Kocura.

Będą tam prowadzone konkursy i zamieszczane grafiki oraz filmiki. W pierwszym Drevny Kocur zachęca do zgadywania, co mówi, obiecując, że autorzy najciekawszych odpowiedzi otrzymają gadżety.

Drevny Kocur jest brand hero Budweisera w Polsce od połowy ub.r., a działania marketingowe z jego udziałem prowadziła początkowo agencja Pride & Glory Interactive. Do tej pory fanpage Drevnego Kocura jest w czołówce polskich stron piwnych na Facebooku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane