Rusza modernizacja poznańskiej galerii handlowej

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 10 lutego 2015 18:24

11 lutego rozpoczną się prace modernizacyjne w poznańskiej Galerii Handlowej Panorama. Zgodnie z zapowiedziami remont centrum potrwa około 8 miesięcy i będzie kosztował 7 mln euro. Ponowne otwarcie galerii ma nastąpić w październiku br.

Plany modernizacji galerii zostały ogłoszone już w czerwcu ubiegłego roku przez Balmain Asset Management, firmę będącą współwłaścicielem obiektu i zarządcą aktywów, odpowiedzialną równocześnie za jego komercjalizację, bieżące zarządzanie i kierowanie projektem.

- Obecna modernizacja jest największym przedsięwzięciem w historii Panoramy - pierwszej galerii handlowej w Poznaniu, która przez lata z powodzeniem budowała swoją silną pozycję na lokalnym rynku oraz zdobyła rzeszę lojalnych klientów. Remont nie tylko unowocześni obiekt, ale także umożliwi wzbogacenie jego oferty o nowych najemców - mówi Tim Rylance, dyrektor Działu Asset Management w Balmain.

Prace modernizacyjne obejmą zarówno fasadę, jak i wnętrze budynku. Projekt przewiduje rekomercjalizację znacznej części Galerii, w której pojawią się m.in. takie marki nieobecne dotąd w centrum, jak Media Expert, Jysk i Calypso fitness.

Wśród najemców zlokalizowanych na parterze centrum największą metamorfozę przejdzie salon marki CCC, którego powierzchnia handlowa zostanie powiększona aż 3-krotnie, do 620 mkw. Wprowadzony zostanie także nowy, aktualnie obowiązujący koncept tej sieci. Znaczne zmiany czekają również supermarket Carrefour, który przejdzie gruntowny remont mający na celu dostosowanie sklepu do nowoczesnego formatu tej marki.

Pasaże na parterze zostaną w pełni zmodernizowane, pojawi się na nich nowa podłoga, oświetlenie i sufity, a ściany zostaną odświeżone. Ponadto powstaną nowe, ruchome schody prowadzące na wyższy poziom Galerii.

Na pierwszym piętrze w wyniku rekonfiguracji stworzonych zostanie 6 nowych powierzchni handlowych obejmujących obszar 3 tys. mkw. Zajmą ją m.in. takie nowe marki, jak Media Expert (900 mkw), Jysk (1200 mkw), klub fitness Calypso (820 mkw) czy Goodday Market (820 mkw). Pasaże na 1-szym piętrze zostaną zmodernizowane analogicznie do prac remontowych prowadzonych na parterze. Ten etap modernizacji zbiegnie się z remontem zewnętrznej fasady obiektu.

Generalnym wykonawcę projektu jest gliwicka firmę JAEKEL-Bud Tech.

Na dzień przed planowanym rozpoczęciem robót komercjalizacja obiektu osiągnęła 98 proc. powierzchni handlowej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10950

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane