REKLAMA
REKLAMA

Rusza multimedialna kampania Paryżanek

Autor: wirtualnemedia.pl 10 maja 2010 09:07

Rusza multimedialna kampania Paryżanek

W telewizji, radiu i internecie rusza kampania reklamowa parówek Paryżanki. Akcję pod hasłem "Kocham ten smak" przygotował dział marketingu zakładów mięsnych Pekpol Ostrołęka - informują wirtualnemedia.pl.

REKLAMA
Przekaz pod hasłem „Kocham ten smak" jest skierowany do kobiet.
Kampania reklamowa jest prowadzona w telewizji (kanały z grup TVP i TVN, a także z pakietu AT Media), radiu oraz internecie (serwisy kulinarne i kobiece).

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13025

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA