Rusza multimedialna kampania Paryżanek

Autor: wirtualnemedia.pl 10 maja 2010 09:07

Rusza multimedialna kampania Paryżanek

W telewizji, radiu i internecie rusza kampania reklamowa parówek Paryżanki. Akcję pod hasłem "Kocham ten smak" przygotował dział marketingu zakładów mięsnych Pekpol Ostrołęka - informują wirtualnemedia.pl.

Przekaz pod hasłem „Kocham ten smak" jest skierowany do kobiet.
Kampania reklamowa jest prowadzona w telewizji (kanały z grup TVP i TVN, a także z pakietu AT Media), radiu oraz internecie (serwisy kulinarne i kobiece).
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,95

  • Śr

    3,37

  • Min

    2,25

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane