Rusza największa kampania w historii marki BLACK

Autor: pr 12 sierpnia 2016 10:19

Rusza największa kampania w historii marki BLACK fot. materiały prasowe

W połowie sierpnia rusza kampania reklamowa marki BLACK Energy Drink. Kampania obejmująca zintegrowane działania 360 stopni, będzie największą w historii marki. Aktywacja kampanii będzie połączona z konkursem konsumenckim, w którym do wygrania będzie m.in. spotkanie z Mikiem Tysonem.

Już 15 sierpnia startuje kampania wizerunkowa marki BLACK Energy Drink, której motywem przewodnim jest hasło: BLACK - I MOŻESZ WIĘCEJ.

- Chcemy zmobilizować naszych konsumentów do działania - najlepsi z najlepszych spotkają się z Mikem Tysonem i otrzymają zapas customizowanych puszek BLACK ze swoim wizerunkiem – powiedziała Paulina Włodarska-Grodzińska Dyrektor Marketingu FoodCare Sp. z o. o.

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy wejść na stronę wskocznapuszke.pl i wysłać zdjęcie, będące dowodem na to, że z BLACK możesz więcej. Jesteś mocniejszy, bystrzejszy, mądrzejszy  - masz więcej energii  i ochoty na kolejne wyzwania.

Intensywna kampania reklamowa marki BLACK będzie miała charakter 360 stopni, obejmując swoim zasięgiem wszystkie media: telewizję, Internet, radio, prasę handlową, POSM i outdoor.  Emitowane w TV spoty 30s, 15s i 8s będą  pokazywały energetyczne działanie BLACK w aspiracyjnym i luksusowym świecie marki.  Spoty będą emitowane  w największych ogólnopolskich stacjach TV: TVP1, TVP2, TVN, Polsat. 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane