Rusza nowa kampania marki McCain

Autor: dlahandlu.pl 28 września 2012 13:51

W 10 największych miastach Polski w październiku i listopadzie bieżącego roku pojawią się billboardy promujące markę McCain. Kampania ma na celu budowanie świadomości marki McCain jako największego na świecie producenta mrożonych frytek i specjalności z ziemniaka.

Hasło kampanii brzmi „W naturze znajdujemy natchnienie do tworzenia wyjątkowych frytek" Akcja ma na celu zbudowanie trwałego skojarzenia pomiędzy marką a wysoką jakością oferowanych produktów. 

Billboardy promujące markę pojawią się, m.in. w: Krakowie, Lublinie, Łodzi, Szczecinie, Warszawie i Wrocławiu. Równolegle toczyć się będą działania wspierające. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane