Rusza nowa kampania reklamowa marki Fanta

Autor: dlahandlu.pl 20 maja 2010 14:32

Rusza nowa kampania reklamowa marki Fanta

Fanta Cytrynowa to nowa nazwa wariantu smakowego Fanty, znanego do tej pory jako Fanta Lemonic. Razem z nazwą zmienia się także receptura napoju. Komunikacja dotycząca nowej formuły Fanty Cytrynowej została włączona w nową kampanię reklamową przygotowaną dla marki. Kampania jest oparta w głównej mierze na spotach telewizyjnych, których emisja rozpoczęła się w tym tygodniu.

Nowa Fanta o smaku cytryny nie posiada w swoim składzie barwników - jej jaśniejsza barwa pochodzi wyłącznie z soku cytrynowego zawartego w napoju; podobnie jak jej pomarańczowy wariant, Fanta Cytrynowa nie zawiera dodatku konserwantów.

Razem z nową formułą i smakiem Fanty zmienią się też etykiety napoju. Na opakowaniach i materiałach promocyjnych pojawi się nazwa "Fanta Cytrynowa" i napis „bez dodatku konserwantów".

Fanta Cytrynowa dostępna jest w opakowaniach typu PET o pojemności 0,5L, 1L, 2L.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10864

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane