Rusza outdoorowa kampania Cisowianki

Autor: pr 26 lutego 2016 14:09

Od 1 marca Polskie Zdroje rozpoczynają kampanię bilbordową informującą o współpracy Cisowianki z UNICEF. Bilbordy mają również na celu zachęcenie ludzi do włączenia się do wspólnej akcji Cisowianki i UNICEF. Bilbordy zostaną zawieszone na 1500 tablicach w całej Polsce. Kampania potrwa miesiąc.

Liczymy, że dzięki tej kampanii uda nam się w szybkim czasie zebrać zaplanowaną ilość środków potrzebną między innymi na zakup pomp wodnych, które mogą zmienić życie całej społeczności mieszkającej w danym miejscu - mówi Agata Berndt-Wazelin PR Manager Polskich Zdrojów. 

Od stycznia 2016 Polskie Zdroje, właściciel marki Cisowianka, wspierają UNICEF w realizacji ich programów wodnych, które mają na celu zwiększenie dostępu do sprawdzonych źródeł wody pitnej w najbiedniejszych regionach świata oraz w miejscach katastrof humanitarnych.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11430

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane