Rusza pierwsza kampania telewizyjna marki 4MOVE

Autor: pr/www.dlahandlu.pl 18 czerwca 2012 10:34

Rusza pierwsza kampania telewizyjna marki 4MOVE

15 czerwca ruszyła pierwsza kampania telewizyjna marki 4MOVE. Przesłanie, jakie niesie ze sobą, to ruch w każdej formie, a hasło "4MOVE: rusz 4 litery" zachęca do aktywności na różnych płaszczyznach życia.

Zadaniem kampanii jest dotarcie do konsumentów, którzy cenią ruch i zabawę. Marka pokazuje, że napój izotoniczny 4MOVE jest doskonałym wyborem dla wszystkich, niezależnie od wieku i rodzaju aktywności, jaki preferują. 4MOVE towarzyszy bohaterom spotów, czyli konsumentom nie tylko podczas uprawiania sportów, ale także w czasie aktywnych spotkań ze znajomymi, wypadów do parku i zabaw na plaży. To odróżnia 4MOVE od napojów pozycjonowanych wyłącznie dla profesjonalistów, uprawiających sport wyczynowo.

Portfolio marki obejmujące pięć smaków to m.in. dwie nowości na rynku izotoników: wyjątkowy smak Grape oraz 4MOVE Zero% dla tych, którzy kładą główny nacisk na nawodnienie organizmu, zaś uzupełnienie zasobów energetycznych nie jest dla nich elementem kluczowym.

Marka 4MOVE nie unika konotacji z wielkim sportem, wręcz przeciwnie - aktywnie go wspiera jako jedyny Oficjalny Napój Izotoniczny Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej.

15-sekundowe spoty wyświetlane są od 15 czerwca na antenie stacji ogólnopolskich TVN, Polsat, TVN Turbo, MTV, VIVA, Eska TV, VH1, 4fun, Comedy Central, Discovery i AXN (http://www.youtube.com/watch?v=zS31eslDkZg&feature=plcp).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane