Rusza świąteczna kampania wizerunkowa Pepsi

Autor: dlahandlu.pl 5 listopada 2014 14:19

Pepsi przygotowała świąteczną akcję wizerunkową, skierowaną do tzw. Millenialsów, na którą składają się m.in. promocja konsumencka, konkurs i kampania internetowa.

W 50 tysięcy sztuk słuchawek Philips, 150 tys. zestawów Hot Wings i 300 tys. butelek Pepsi. Agencja Digital One odpowiada m.in. za stworzenie idei strategicznej PRZEŚwięta, czy za współpracę z vlogerami. Konkurs dla fanów potrwa do 7 grudnia, a akcja do 15 grudnia.

Digital One stworzyła też kreacje (Key Visuale, wszelkie materiały digitalowe), aktywację konkursową wspierającą ideę PRZEświąt, odpowiada także za przygotowanie i przeprowadzenie kampanii display. „Hubem" akcji jest strona www.pepsi.pl/przeswieta również przygotowana przez Digital One.
Od 3 listopada trwa promocja konsumencka (w partnerstwie z KFC), w której zebrane nakrętki z napojów Pepsi wymieniać można na PRZEprezenty w restauracjach KFC. Na cele promocji przygotowano: 300 000 sztuk butelek Pepsi 0,5 l, 150 000 zestawów skrzydełek Hot Wings KFC oraz 50 000 sztuk słuchawek Philips.
Elementem kampanii są także wspólne działania z twórcami i prowadzącymi vlogi: Lisie Piekło, 5 sposobów na, Cyber Marian i The Chwytak&DJ Wiktor. Na ich fanpage'ach pojawi się w najbliższych dniach informacja o tym, że otrzymali od Pepsi słuchawki oraz zadania, żeby zrobić z nich PRZEprezenty. Będą zachęcać swoich fanów, by pomogli im tworzyć PRZEprezenty, głosując na jeden ze sposobów zrealizowania zadania. Równolegle akcja będzie komunikowana na fanpage'u PEPSI w Facebooku. Po ogłoszeniu przez vlogerów wyników głosowania, będą oni przygotowywać PRZEprezenty. Z prac tych będą tworzyć mini-relacje zdjęciowe.
Od 17 listopada do 15 grudnia prowadzony będzie też konkurs dla fanów Pepsi - „Nakręć się na PRZEświęta", w którym uczestnicy będą tworzyć rymowane czterowersowe PRZEświąteczne PRZEżyczenia ze słowem tygodnia: PRZEświęta, PRZEprezent, PRZEsmak. Konkurs podzielony będzie na 3 tygodniowe etapy, z każdego jury wybierze trzy najlepsze PRZEżyczenia, które będą publikowane na stronie www.pepsi.pl/przeswieta. Laureaci otrzymają słuchawki, PRZEświąteczny papier do pakowania oraz zestawy Pepsi. 15 grudnia nastąpi finał konkursu, podczas którego opublikowane zostaną 3 najlepsze PRZEżyczenia przygotowane w formie wideo w stylu kinetic typography, oczywiście w klimacie PRZEświąt.
Cała akcja wspierana będzie kampanią display.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10682

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane