Rusza telewizyjna kampania reklamowa pasztetów Drop

Autor: dlahandlu.pl 20 kwietnia 2012 13:17

Drop SA, producent pasztetów drobiowych, od 1. maja będzie promować swoje produkty w ramach przygotowanej kampanii reklamowej.

Kampania obejmie 8- sekundowe plansze sponsorskie prezentowane w wieczornym paśmie telewizyjnym przed prognozą pogody oraz przed filmami i serialami. Głównym punktem, a zarazem najważniejszą gwiazdą kampanii jest gość specjalny, którego tożsamość zostanie ujawniona w dniu rozpoczęcia akcji promocyjnej. Kampania wspierana jest jest również standardowymi działaniami w prasie oraz internecie.
Kampania ma na celu przypomnienie oferty marki Drop oraz przedstawienie nowej oferty produktowej. 
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10971

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane