Rusza telewizyjna kampania Warki Radler

Autor: pr 1 kwietnia 2015 12:45

1 kwietnia startuje kampania telewizyjna marki Warka Radler. Spoty 15 s. będą emitowane w kanałach ogólnopolskich i tematycznych.

Grupa Żywiec wprowadza Warkę Radler w wariancie zero procent

Radler od Warki jest najlepiej w Polsce sprzedającym się radlerem.  Niemal od początku istnienia jest liderem kategorii, a w 2014 r. zdobył ponad 50 proc. udziałów w rynku (dane: Grupa Żywiec za Nielsen - Panel Handlu Detalicznego, udziały wolumenowe, w okresie YTD XII 2014 w kategorii radlerów), co w praktyce oznacza, że w 2014 r. polscy konsumenci wypili więcej Warki Radler, niż wszystkich pozostałych radlerów łącznie.

Nowy spot przygotowała agencja Just, produkcja Film Produkcja, media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom MediaVest. Działania digital prowadzi agencja HyperCrew, BTL agencja Men at Work, a za PR Warki Radler odpowiada agencja Roots PR.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10456

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane