Rusza wsparcie reklamowe dla Mirindy

Autor: dlahandlu.pl 1 sierpnia 2014 13:27

Rozpoczęła się ogólnopolska kampania marki Mirinda, której hasłem przewodnim jest „Twój plan na FUN". Spot reklamowy, będący głównym elementem działań marketingowych, ma zachęcić konsumentów do realizowania najbardziej odjazdowych pomysłów na FUN z Mirindą w roli głównej.

W ramach ogólnopolskiej kampanii, prowadzone będą działania w telewizji, kinach, mediach społecznościowych, na portalach internetowych, kanałach VOD oraz prasie handlowej.
Młodzi bohaterowie reklamy otrzymują do wykonania mega nudne zadanie, jednak po wypiciu Mirindy do głowy przychodzi im odjechany plan na fun.
W ramach działań marketingowych na profilu Mirinda Polska na Facebooku już wkrótce ruszy konkurs dla fanów pomarańczowego napoju. W czasie jej trwania użytkownicy będą mogli wykazać się pomysłowością inspirowaną Mirindą. Autorzy najbardziej zabawnych pomysłów otrzymają nagrody. Konkurs potrwa 6 tygodni.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11144

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane