REKLAMA
REKLAMA

Ruszyła druga odsłona kampanii reklamowej zup Profi

Autor: pr 13 maja 2014 11:30

Ruszyła druga odsłona kampanii reklamowej zup Profi

12 maja br. wystartowała odsłona teaserowej kampanii reklamowej nowego produktu marki Profi -„Kubek pełen smaku". Głównym celem akcji reklamowej jest poinformowanie konsumentów o nowym produkcie firmy Profi „Kubek pełen smaku", pierwszej na polskim rynku spożywczym zupy instant w płynie.

REKLAMA

Ogólnopolska kampania nowego produktu potrwa do 30. maja br. Prowadzona jest głównie na nośnikach outdoorowych w miastach: Częstochowa, Chorzów, Gdańsk, Gdynia, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Szczecin, Warszawa, Wrocław i Zabrze. Kampanii reklamowej towarzyszą ponadto: działania social media, działania reklamowe, serwis www.kochamzupy.pl, akcje promocyjne, akcje ambientowe na terenie całego kraju.

Bazą zup są świeże, wyłącznie polskie warzywa oraz naturalne koncentraty barszczu czerwonego i pomidorowego, poszatkowane ogórki, zakwas żurku, groch. Nowe zupy zawierają także opcjonalnie śmietankę i makaron. Nie zawierają konserwantów i barwników. „Kubek pełen smaku" dostępny jest w pięciu smakach tradycyjnych polskich zup: żurek, barszcz czerwony, ogórkowa, pomidorowa z makaronem, grochowa.
Cena detaliczna: ok. 1,99 zł. Nowy produkt jest dostępny w sprzedaży już od połowy kwietnia br., na terenie całego kraju.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4835

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA