Ruszyła kampania nowej linii produktów marki Gerber

Autor: pr 5 kwietnia 2012 10:03

Ruszyła kampania nowej linii produktów marki Gerber

W prasie startuje kampania reklamowa przeznaczonych dla niemowląt posiłków Gerber Kuchnia Polska (Nestlé Polska). Akcja jest prowadzona pod hasłem "Domowe smaki dla najmłodszych".

Reklamy posiłków Gerber Kuchnia Polska są oparte na elementach takich jak kuchenny kredens, obrusik w kratkę oraz naczynia leżące na półkach. Ma to podkreślać tradycyjny, domowy charakter tych produktów.

Kampania obejmuje niestandardowe formaty reklamowe w magazynach parentingowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10467

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane