REKLAMA
REKLAMA

Ruszyła kampania piwa Żywiec oparta na konkursie językowym

Autor: wirtualnemedia.pl 9 stycznia 2014 09:56

Ruszyła kampania piwa Żywiec oparta na konkursie językowym

W konkursie "Żywcem dopełnij" zadaniem uczestników jest tworzenie tzw. dopełniaczy, czyli zabawnych, często nonsensownych dwuwersów, w których jeden element wyznacza cel, a drugi stanowi jego dopełnienie i podpowiada, co można zrobić, aby go osiągnąć.

REKLAMA
Swoje propozycje dopełniaczy - według słów wskazanych przez jurorów: Melę Koteluk, Marka Raczkowskiego i Macieja Stuhra - można przesyłać w serwisie zywiec.com.pl. Codziennie najlepszy dwuwers jest nagradzany iPadem Air, a co tydzień zwycięzca otrzymuje 10 tys. zł. Konkurs potrwa do 16 lutego.

"Żywcem dopełnij" jest wspierany kampanią reklamową opartą na emitowanym jesienią ub.r. spocie prezentującym szklankę piwa Żywiec. Obecna akcja obejmuje telewizję, internet oraz punkty sprzedaży (materiały POS, specjalne opakowania).

  • króliczek 2014-04-08 17:14:12

    Jaka komisja taki wybór haseł. Miały być kreatywne a nagrodzone zostały bezsensowne i bzdurne. Czegoś tu nie rozumiem!

  • Totalna Lipa 2014-03-01 17:14:09

    Aby w mroźnym żyć klimacie,

    ogrzej płomykiem nadziei bądź dawcą szpiku bracie!

    Dziwię się że wiele dobrych dopełniaczy jak np. powyższy, nie dostało nawet wyróżnienia. Ocenę pozostawiam Wam... Gratuluje organizatorom konkursu...

  • thelma 2014-02-21 17:09:36

    Zgadzam się w 100%. Ja też jestem ofiarą swojej naiwności. "By ulotne chwile łapać musisz z siebie wiele dawać." O Boże co to jest!!! Zero pomysłu, żadnej gry słów. Jak jurorzy nie wstydzą się coś takiego nagradzać? Myślę, że zwycięskie hasła w większości przypadków są losowane!

ZOBACZ WSZYSTKIE (6)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11855

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA