REKLAMA
REKLAMA

Ruszyła kampania promująca rogaliki 7 Days

Autor: Marketing przy kawie 24 kwietnia 2014 09:39

Rozpoczęła się kampania „7 Days. Następca drożdżówki". Działania skierowane do osób między 18 a 24 rokiem życia mają pozycjonować rogaliki jako świeże i higieniczne przekąski, zawsze pod ręką.

REKLAMA

 

Na potrzeby kampanii powstało pięć 20-sekundowych spotów ze znaną już z poprzednich reklam trójką bohaterów: Agatą, Albertem i Olkiem. Obok nich zobaczyć można dwóch starszych mężczyzn, którzy komentują styl życia młodych ludzi, ich zwyczaje żywieniowe oraz same rogale 7 Days.

 

 

 

Filmy reklamowe będą emitowane w stacjach ogólnopolskich oraz w kanałach tematycznych z oferty IDMnet. Kampania potrwa minimum dwa miesiące.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11855

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA