PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Ruszyła kampania reklamowa kabanosów od Henryka Kani

dlahandlu.pl 10 kwietnia 2014 11:52

Ruszyła kampania reklamowa Kabanosków Maestro, których producentem są Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. Działania, prowadzone pod hasłem „Polacy swoje jedzą", zaplanowane zostały na okres czterech tygodni.

Nowy spot reklamowy składa się z kilku, przeplatających się ze sobą scenek przedstawiających Polaków w różnych sytuacjach. W pierwszej widzimy grupę emocjonujących się mężczyzn oglądających mecz piłki nożnej. Bohaterkami kolejnej są dwie, spacerujące po lesie kobiety, skarżące się na zdrowie. W ostatnim filmiku pojawia się kobieta prowadząca samochód, której nie podoba się styl jazdy innych uczestników drogi. Całość została utrzymana w lekkiej, zabawnej konwencji, przestawiającej Polaków jako naród narzekający. Klamrą zamykającą wszystkie historie jest stwierdzenie, że „tylko Kabanosy Henryk Kania są w stanie sprostać wysokim wymaganiom Polaków".

Spot jest emitowany w największych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsat oraz w kanałach tematycznych i informacyjnych. Reklama został przygotowany w dwóch wersjach po '30 i '15 sekund.
Podobał się artykuł? Podziel się!
  • fery 2014-07-25 13:41:18

    i juz nie ma reklamy... :( kto chce nowa? :D bo ja na pewno! a co do kabanosuw to sa suuper

  • boogi 2014-06-29 12:45:57

    no jest super :D ciekawe kto ja wymyslim :D i kiedy nowa :D czekam niecierpiwie :D

  • korto 2014-06-23 13:14:07

    stare info ale powiem szczerze, bo robię teraz pewien research i ze reklama jest najlepsza ze wszykich reklam mięsa. omysłowe!

ZOBACZ WSZYSTKIE (32)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11396

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane