REKLAMA
REKLAMA

Ruszyła kampania reklamowa kisieli Słodka Chwila Dr. Oetkera

Autor: Marketing przy Kawie 5 września 2011 09:36

Oprócz emisji spotów telewizyjnych planowane są degustacje w miejscach sprzedaży oraz konkurs w serwisie Facebook.

REKLAMA
Kompozycje smakowe owocowych kisieli Słodka Chwila odpowiadać mają pozytywnym emocjom i doznaniom: szczęściu, radości i energii. One też podkreślane są w trzydziestosekundowym spocie.

 

Promocji Słodkiej Chwili towarzyszyć będzie konkurs związany tematycznie z emocjami, prowadzony w mediach społecznościowych: na portalu Facebook oraz na blogu Pani Tereski, szefowej kuchni doświadczalnej Dr. Oetkera. Ponadto w supermarketach odbędą się degustacje, a w mniejszych sklepach ustawione zostaną specjalne ekspozycje lub standy.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA