Ruszyła kampania reklamowa koncentratu pomidorowego Pudliszki

Autor: wirtualnemedia.pl 20 listopada 2013 09:38

W telewizji, internecie i sklepach ruszyła kampania reklamowa koncentratu pomidorowego Pudliszki.

Kampania koncentratu pomidorowego Pudliszki pokazuje cały proces jego przygotowywania - od zasadzenia pomidorów do zamknięcia słoiczka. Reklamy podkreślają, że na każdym etapie towarzyszy temu najwyższa dbałość, oraz pokazują przykładowe potrawy - mięso, kurczak, ryby - które mogą być podawane z koncentratem. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Ten smak nie jest kwestią przypadku". 

Kampania koncentratu pomidorowego od początku listopada obejmuje telewizję, internet oraz sklepy (w wybranych supermarketach do opakowań produktu dołączone są cztery różne książeczki z ośmioma przepisami na dania z koncentratem inne niż zupa pomidorowa).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10756

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane