PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Ruszyła kampania reklamowa mleka Łaciate Junior

Autor: pr 17 maja 2017 13:08

Ruszyła kampania reklamowa mleka Łaciate Junior fot. materiały prasowe

Od połowy maja, przez miesiąc hasłem „Pełne mleko energii” producent łaciatego asortymentu przypomni dzieciom i ich rodzicom, że warto pić mleko.

Hasło reklamowe ma podwójne znaczenie. Łaciate Junior jest mlekiem pełnym bo po pierwsze, ma w swoim składzie 3,8% tłuszczu mlecznego. Jest najbardziej zbliżone do mleka prosto od krowy. Po drugie, spełnia niebagatelną w rozwoju młodych organizmów rolę dostarczyciela zdrowej, pełnowartościowej i dobrze przyswajalnej energii. Łaciate Junior ma fantastyczny, kremowy smak co doceniają także dorośli konsumenci – informuje Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM MLEKPOL w Grajewie.

– Nieprzypadkowo wybraliśmy czas promocji mleka dla najmłodszych. 25 maja przypada Światowy Dzień Mleka. W tym roku postawiliśmy na dziecięcych konsumentów. Chcemy nie tylko przypomnieć o produkcie ale także w przyjazny sposób rozpocząć edukację o pochodzeniu mleka, jego właściwościach i możliwościach wykorzystania. Kampania promocyjną to jeden z elementów. W tej chwili trwają ostatnie przygotowania do Dni Dziecka z Mlekpolem podczas, których czeka najmłodszych i ich opiekunów wiele atrakcji i dawka mlecznej wiedzy – dodaje Ewa Gromadzka.

Spoty sponsorskie przygotowane przez agencje M5, będzie można zobaczyć w głównych stacjach telewizyjnych i ich kanałach tematycznych. Na ulicach największych miast Polski pojawią się także bilboardy promujące Łaciate Junior autorstwa agencji Creativa Design.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11053

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 533212

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane