PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Ruszyła kampania reklamowa piwa Bojan Toporek

dlahandlu.pl 7 maja 2015 13:16

Grupa Browary Regionalne Jakubiak promuje Toporek - Wielko Polskie piwo z Browaru Bojanowo. Działania marketingowe obejmują outdoor i internet.

Kampania reklamowa Toporka z hasłem „Bojan Toporek – Wielko Polskie piwo” jest realizowana przez cały maj br. Obejmuje prezentację dwóch wersji kreacji outdoorowych w kilkudziesięciu lokalizacjach w Poznaniu, zarówno w centrum miasta, jak i przy głównych arteriach komunikacyjnych i w okolicach centrów handlowych. Do ekspozycji zostały wybrane nośniki segmentu premium 18m2 (6x3), które uzupełniono  o citylighty. Reklama na outdoorze została wsparta szeroką promocją w internecie oraz na Facebooku. Działania zostały zaplanowane przez dział marketingu Grupy BRJ.

W Bojanowie warzy się obecnie kilka marek piwa: Bojan Wielkopolskie, Bojan Czarny, Bojan Toporek, Bojan Strażackie, Bojan Kokosowe oraz propozycje wprowadzone na rynek w 2015 roku: Bojan Maorys – piwo żytnie typu IPA i Bojan Szwejk – dedykowany sieci Żabka i Feshmarket.

Promowany Bojan Toporek jest niefiltrowanym lagerem o ciemnozłotej barwie, rześkim aromacie z nutami żywicznymi, słodowymi i owocowymi. Toporek został twarzą browaru w Bojanowie, ponieważ jest to szczególny produkt. Nazwa piwa związana jest z historią browaru, bowiem na jego terenie mieściła się siedziba Ochotniczej Straży Pożarnej. Marka prezentowana jest konsekwentnie w kolorach i symbolice strażackiej. Jest to też piwo, które cieszy się największą sympatią dotychczasowych klientów spośród wszystkich produktów bojanowskiego browaru.

 

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11446

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 508972

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane