PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Ruszyła kampania rekomendacji prezerwatyw marki Skyn

Autor: Marketing przy kawie 7 listopada 2014 09:49

29 października ruszyła kampania rekomendacji prezerwatyw marki Skyn. Do akcji zaproszono tysiąc osób, które otrzymały zestawy prezerwatyw. Mają je testować i polecać znajomym.

REKLAMA

 

Głównym celem działań pod hasłem „Skyn - to jakby nie mieć nic na sobie" jest budowanie świadomości marki oraz podkreślenie zalet prezerwatyw produkowanych przez Unimil. Testujący w wieku 22-38 lat otrzymali zestawy prezerwatyw do testowania. Mają za zadanie rekomendować je wśród znajomych, a także dzielić się opiniami w mediach społecznościowych.

Kampania trwa pięć tygodni, obejmuje zasięgiem całą Polskę, a w jej efekcie kontakt z produktami Skyn ma mieć pół miliona osób. Działania prowadzi agencja Streetcom.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16440

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA