Ruszyła kampania TART na 1001 sposobów Delecta

Autor: dlahandlu.pl 3 września 2013 10:41

Do końca września potrwa silna kampania reklamowa nowego produktu Delecty - linii Tart na 1001 sposobów. Działania zaplanowano w Internecie i na outdoorze. Główny przekaz komunikacji koncentruje się na inspirującym charakterze produktu, który umożliwia przygotowanie wypieku na wiele sposobów.

Nowy produkt Delecty zawiera dwa uniwersalne składniki: ciasto kruche oraz fix do nadzienia. Ostateczny smak zależy od indywidualnie dobranych przez konsumenta składników farszu. W Internecie kampania odsłonowa potrwa do końca września br. Stałym wsparciem w wyszukiwarkach oraz na Facebooku objęto blog delektuJEMY.pl - dedykowany komunikacji produktowej - oraz fan page pod tą samą nazwą.

W drugiej połowie września w wybranych portalach lifestylowych pojawią się konkursy, a w blogosferze kulinarnej posty z akcji testowania produktów.
Kampania outdoorowa potrwa do końca miesiąca w największych miastach wojewódzkich.
Działania adresowane dla sklepów i dystrybutorów zostaną zrealizowane na przełomie września i października br. W wybranych punktach sprzedaży zaplanowano dodatkowe ekspozycje Tart na 1001 sposobów, pakiety konsumenckie oraz promocje cenowe.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8031

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane