Ruszyła kampania telewizyjna Mlekołaków

Autor: pr 22 września 2016 14:29

Ruszyła kampania telewizyjna Mlekołaków Fot. mat.pras.

W najnowszej kampanii Mlekołaków zaprezentowane zostały promocyjne opakowania płatków z banderolą informującą o wyjątkowej kolekcji naklejek, a także nowy produkt z limitowanej edycji Lubella Mlekołaki Choco Poppy – czyli czekoladowe kulki z zaskakującym zbożowym puffem w miodzie.

W dynamicznym, krótkim spocie widzimy bohaterów filmu „Sekretne życie zwierzaków domowych” i dowiadujemy się nie tylko o wszystkich niespodziankach od Mlekołaków, ale także o nadchodzącej premierze animacji (23 września). Reklama emitowana jest na kanałach dziecięcych stacji telewizyjnych, w kinach oraz w serwisie YouTube.

Na półkach sklepowych znaleźć już można promocyjne opakowania Mlekołaków od Lubelli – w każdym z nich znajdują się aż 3 naklejki z bohaterami filmu „Sekretne życie Zwierzaków domowych”. Łącznie do zebrania jest 30 różnych wzorów. Naklejki można naklejać w różnych miejscach – dzięki zabawnym tekstom mają one zastosowanie w wielu sytuacjach. Promocją objęte są wszystkie warianty smakowe i są one oznaczone specjalną banderolą. W sieciach handlowych i wybranych sklepach są dostępne także wyjątkowe albumy do kolekcjonowania naklejek.

Promocja objęta jest szerokim wsparciem marketingowym i handlowym – oprócz kampanii telewizyjnej w kinach i telewizji, prowadzone są działania promocyjne w sklepach oraz podczas ogólnopolskiej trasy eventowej. Równocześnie w wielu punktach sprzedaży w całej Polsce przeprowadzane są również lokalne konkursy, w których wygrywać można m.in. bilety do kina.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11837

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane