Ruszyła kampania wprowadzająca na rynek przekąski Star

Autor: wirtualnemedia.pl 24 stycznia 2014 12:33

Ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na rynek przekąski Star, stanowiące rozszerzenie dotychczasowych chipsów Star Chips (produkuje je PepsiCo).

Marka Star obejmuje zarówno chipsy, jak też m.in. chrupki kukurydziane, paluszki, prażynki i popcorn. Produkty są skierowane do różnych grup odbiorców, a nie jak dotychczas Star Chips - głównie do nastolatków.

Produkty Star zyskały nową identyfikację wizualną, opartą na motywach typowych dla świata popkultury i rozrywki (złota gwiazda, ciemnoniebieskie tło, reflektory sceniczne, neonowe liternictwo).
Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Anna 2014-01-28 16:02:59

    Ładne opakowania, kampania video też niezłe. Chyba ta reklama najlepsza im wyszła: youtube.com/watch?v=o7M1lbXD-QI

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11012

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane