Ruszyła kampania zup błyskawicznych Vifon skierowana do młodych osób

Autor: pr 26 stycznia 2012 09:42

Ruszyła kampania zup błyskawicznych Vifon skierowana do młodych osób

W nowej kampanii zupek Vifon wykorzystywane są reklamy, które pokazują zabawnie błyskawiczne nawiązywanie relacji damsko-męskich przez młode osoby. Taki przekaz ma podkreślać prostotę i szybkość przygotowywania zup Vifon.

W akcji - skierowanej przede wszystkim do studentów - promowane są dwie konkretne zupy błyskawiczne: „Kurczak Złoty" i „Kurczak Curry".

 

 

Cała kampania oprócz telewizji obejmuje radio, internet, outdoor (citylighty) oraz uczelnie wyższe (kontekstowo umieszczone plakaty).


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12737

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane