Ruszyła kampania zup błyskawicznych Vifon skierowana do młodych osób

Autor: pr 26 stycznia 2012 09:42

Ruszyła kampania zup błyskawicznych Vifon skierowana do młodych osób

W nowej kampanii zupek Vifon wykorzystywane są reklamy, które pokazują zabawnie błyskawiczne nawiązywanie relacji damsko-męskich przez młode osoby. Taki przekaz ma podkreślać prostotę i szybkość przygotowywania zup Vifon.

W akcji - skierowanej przede wszystkim do studentów - promowane są dwie konkretne zupy błyskawiczne: „Kurczak Złoty" i „Kurczak Curry".

 

 

Cała kampania oprócz telewizji obejmuje radio, internet, outdoor (citylighty) oraz uczelnie wyższe (kontekstowo umieszczone plakaty).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane