Ruszyła kolejna edycja kampanii „Mamo, Tato, wolę wodę!"

Autor: wirtualnemedia.pl 24 września 2010 09:51

Akcja wspiera sprzedaż wody Żywiec Zdrój.


Wszystkie działania mają na celu zachęcanie dzieci do picia wody oraz kształtowanie wśród nich prawidłowych nawyków żywieniowych. W ramach kampanii do 2 tys. przedszkoli w 120 miejscowościach na terenie całej Polski trafiły materiały edukacyjne wprowadzające dzieci w świat wody. Ponadto ruszył skierowany do dzieci serwis internetowy wolewode.pl. Akcję wspierają działania reklamowe w telewizji (sponsoring seriali i programów telewizyjnych), prasie (reklamy i artykuły poradnikowe w magazynach dziecięcych i kobiecych), w punktach sprzedaży (promocje i akcje specjalne, limitowana edycja wody Żywiec Zdrój) oraz na outdoorze (billboardy, citylighty i siatki wielkoformatowe w centralnych punktach największych miast).

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane