Ruszyła konferencja E-commerce Business Success Story & Strategies

Autor: dlahandlu.pl 27 marca 2015 08:47

300 profesjonalistów związanych z branżą e-commerce spotkało się dzisiaj w hotelu Sheraton w Warszawie w czasie konferencji E-commerce Business Success Story & Strategies, by dyskutować o kondycji i perspektywach rozwoju branży handlu internetowego.

W czasie trzech debat, które zgromadziły ekspertów z takich firm, jak Ruch, Gemius, Google Poland, CDP.PL, PayPal, e-Kiosk, SAS Institute, Ravelo, Answear.com, SARE czy Oriflame rozmawiamy o tym, co jest rdzeniem biznesu, czyli o strategiach, które pozwalają odnieść sukces w branży handlu internetowego. Sesję inauguracyjną poświęciliśmy trendom konsumenckim, wpływającym na kształtowanie rynku e-sklepów, roli nowych narzędzi wymiany handlowej, oraz wpływowi e-commerce na logistykę i transport, a także na zarządzanie łańcuchem dostaw i sektor bankowo-finansowy.

Jak twierdzą eksperci, uczestnicy debat, które odbywają się w czasie E-commerce Business Success Story & Strategies gospodarka elektroniczna jest i pozostanie istotnym impulsem rozwojowym polskiej gospodarki, który z roku na rok ma coraz większy udział w polskim PKB. Szybkość transferu elektronicznego pieniądza, coraz lepsze rozwiązania logistyczne, coraz większa sieć i mnogość kanałów dystrybucji, rosnąca liczba narzędzi i rozwiązań sprawiają, że konkurencja staje się coraz bardziej złożona, dynamiczna i nieprzewidywalna. Tradycyjne modele biznesowe, makro i mikroekonomiczne reguły dezaktualizują się, a nowe pokolenie i zmieniający się styl życia oraz ewolucja zwyczajów zakupowych redefiniuje krajobraz rynku, stawiając kolejne wyzwania przed graczami rynku e-commerce.

Z zaproszonymi gośćmi porozmawiamy dzisiaj o szeroko rozumianej infrastrukturze logistycznej widzianej poprzez pryzmat potrzeb i standardów e-handlu i budowaniu przewagi biznesu internetowego dzięki dobrym rozwiązaniom magazynowym i logistycznym. Odpowiemy także na pytanie, jak skutecznie łączyć handel internetowy ze sprzedażą tradycyjną oraz jakim graczom trend omnichannel służy najlepiej i jak zbudować dzięki niemu przewagę firmy na rynku.

Organizatorem konferencji E-commerce Business Success Story & Strategies jest Grupa PTWP, organizator Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach, wydawca prasy oraz portali biznesowych: dlahandlu.pl, Nowy Przemysł, wnp.pl, Rynek Spożywczy, portalspożywczy.pl oraz propertynews.pl.

Sponsorem konferencji była firma Ruch SA, a partnerami firmy SARE SA, SAS Institute oraz Raben Polska.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane