REKLAMA
REKLAMA

Ruszyła loteria piwa Królewskie, do wygrania koszulki Legii Warszawa

Autor: pr 17 marca 2016 10:03

Ruszyła loteria piwa Królewskie, do wygrania koszulki Legii Warszawa Królewskie od lat wspiera Legię Warszawa, Fot. mat.pras.

Pod hasłem “Gotowi do świętowania” ruszyła promocyjna loteria piwa Królewskie. Do wygrania jest ponad milion nagród: koszulki meczowe drużyny piłkarskiej Legia Warszawa oraz piwo Królewskie w puszkach 500 ml. Pod hasłem „Gotowi do świętowania” Królewskie przyłącza się do świętowania 100-lecia legendarnego stołecznego klubu, z którym jako sponsor współpracuje od 2004 r.

REKLAMA

“Gotowi do świętowania” to lubiana przez konsumentów loteria typu instant win. Pod kapslami butelek i zawleczkami puszek konsumenci piwa Królewskie mogą znaleźć informację o zdobyciu nagrody w postaci koszulki lub piwa. Koszulki można odbierać w stacjonarnym sklepie klubu Legia FanStore w Warszawie, a piwo w specjalnie oznaczonych sklepach biorących udział w akcji (lista na stronie www.krolewskie.pl).

Królewskie to jedna z silniejszych marek regionalnych w Polsce i najpopularniejszych piw w Warszawie. Akcją “Gotowi do świętowania” marka włącza się w obchody 100-lecia legendarnej warszawskiej Legii. Królewskie już od 2004 r. z dumą wspiera piłkarzy i kibiców Klubu na stadionie, promuje też sukcesy drużyny na warszawskim rynku. Sponsoring warszawskiego klubu jest częścią długofalowej strategii marki. Pozwala marce być blisko swojego konsumenta i towarzyszyć mu w najważniejszych dla niego wydarzeniach.

Akcja ruszyła 15 marca 2016 r. i potrwa do połowy listopada 2016 r. Promocja obowiązuje w województwach: mazowieckie, łódzkie i lubelskie.

Loteria jest promowana w punktach sprzedaży (opakowania, dedykowane materiały POS) oraz w Internecie. Uruchomiona została specjalna infolinia konsumencka (tel. 22 100 48 08), pod którą udzielane są wszystkie informacje dot. loterii. Infolinia czynna jest w dni robocze w godzinach od 9.00 do 16.00. Loteria będzie wspierana również kampanią OOH.

Przy realizacji loterii pracuje agencja G3 Loyalty&Lottery Solutions, za kreację odpowiada agencja JUST, działania w kanale digital prowadzi Point of View, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się MediaVest, a PR prowadzi agencja ROOTS PR.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11549

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA