REKLAMA
REKLAMA

Ruszyła nowa kampania posiłków BoboVita

Autor: wirtualnemedia.pl 14 lutego 2012 09:47

W telewizji, prasie i internecie trwa kampania reklamowa posiłków w słoiczkach BoboVita (Nutricia Polska).

REKLAMA
Akcję - pod hasłem "Jakość w parze z delikatnością" - przygotowały firmy Euro RSCG, Mediacom i Alert Media Communications.

Obecna kampania zupek, obiadków i deserków BoboVita podkreśla ich najważniejsze zalety: zawieranie najwyższej jakości naturalnych składników oraz przystosowanie do delikatnego organizmu dziecka.

 

Działania reklamowe obejmują telewizję (największe stacje), internet (m.in. kanał BoboVity na YouTubie) oraz prasę (magazyny parentingowe).


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13514

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA