Ruszyła nowa kampania posiłków BoboVita

Autor: wirtualnemedia.pl 14 lutego 2012 09:47

W telewizji, prasie i internecie trwa kampania reklamowa posiłków w słoiczkach BoboVita (Nutricia Polska).

Akcję - pod hasłem "Jakość w parze z delikatnością" - przygotowały firmy Euro RSCG, Mediacom i Alert Media Communications.

Obecna kampania zupek, obiadków i deserków BoboVita podkreśla ich najważniejsze zalety: zawieranie najwyższej jakości naturalnych składników oraz przystosowanie do delikatnego organizmu dziecka.

 

Działania reklamowe obejmują telewizję (największe stacje), internet (m.in. kanał BoboVity na YouTubie) oraz prasę (magazyny parentingowe).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11144

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane