Ruszyła nowa kampania telewizyjna Piccolo

Autor: dlahandlu.pl 10 maja 2011 15:30

Ruszyła nowa kampania telewizyjna Piccolo

W ramach zaplanowanych działań przez cały okres maja aż do Dnia Dziecka br. marka Piccolo będzie towarzyszyć serialowi "Na Wspólnej", emitowanemu przez stację TVN.

Jest to kontynuacja szerszej strategii marketingowej, która ma na celu budowanie wizerunku Piccolo jako marki obecnej podczas świętowania najważniejszych chwil w życiu dziecka.

8-sekundowe spoty Piccolo będę emitowane przez cały okres wzmożonej aktywności marki Piccolo - od początku maja aż do Dnia Dziecka, przy wszystkich premierach i powtórkach serialu "Na Wspólnej" w dużym TVN. Kampania adresowana jest do matek, mających dzieci w wieku 4-14 lat, które stanowią główną grupę komunikacyjną marki, a jednocześnie chętnie śledzą losy serialowych bohaterów.

Kampanii telewizyjnej towarzyszy silne wsparcie w punktach sprzedaży w postaci dodatkowych ekspozycji i animacji oraz materiałów POS dostosowanych do specyfiki poszczególnych kanałów. Wzmożone działania marketingowe obejmą wszystkie kanały sprzedaży: handel nowoczesny, tradycyjny oraz sklepy SMYK, w których marka obecna jest od trzech lat. Piccolo pojawi się także po raz drugi w sieci drogerii Rossmann.

Dodatkowo na stronie www.piccolo.pl zostanie przeprowadzony ogólnopolski konkurs dla dzieci w wieku 6-13 lat, w którym wybiorą one nowy wymarzony smak Piccolo.


Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane