REKLAMA
REKLAMA

Ruszyła outdoorowa kampania Ferrero Rocher

Autor: wirtualnemedia.pl 5 grudnia 2013 11:00

W ramach kampanii pod hasłem „Ferrero Rocher dodaje Świętom magii" na plakatach wielkoformatowych od opakowania tych pralinek odbija się świetlny połysk, co uzyskano dzięki odpowiedniej iluminacji.

REKLAMA

Taki efekt ma podkreślać prawdziwość sloganu i wyróżniać całą reklamę. Iluminację wprowadzono na ponad 100 backlightów (o wymiarach 6 x 3 m i 8 x 4 m) w 8 największych aglomeracjach. Natomiast na wybranych nośnikach w Warszawie dodatkowo zostały zamontowane migoczące lampki LED.

Akcja potrwa do 15 grudnia.

  • gastlik45 2015-01-31 21:43:59

    Akcja jak najbardziej ciekawa, ale jak dla mnie mogliby zadbać także o pracowników, bo jak wyczytałem na gowork.pl/opinie_czytaj,1814 trochę narzekają

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4252

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA