Ruszyła outdoorowa kampania Ferrero Rocher

Autor: wirtualnemedia.pl 5 grudnia 2013 11:00

W ramach kampanii pod hasłem „Ferrero Rocher dodaje Świętom magii" na plakatach wielkoformatowych od opakowania tych pralinek odbija się świetlny połysk, co uzyskano dzięki odpowiedniej iluminacji.

Taki efekt ma podkreślać prawdziwość sloganu i wyróżniać całą reklamę. Iluminację wprowadzono na ponad 100 backlightów (o wymiarach 6 x 3 m i 8 x 4 m) w 8 największych aglomeracjach. Natomiast na wybranych nośnikach w Warszawie dodatkowo zostały zamontowane migoczące lampki LED.

Akcja potrwa do 15 grudnia.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek

  • gastlik45 2015-01-31 21:43:59

    Akcja jak najbardziej ciekawa, ale jak dla mnie mogliby zadbać także o pracowników, bo jak wyczytałem na gowork.pl/opinie_czytaj,1814 trochę narzekają

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11048

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane