Ruszyła pierwsza kampania telewizyjna marki Siesta

Autor: dlahandlu.pl 3 grudnia 2010 10:09

Celem kampanii jest budowanie pozytywnego i zgodnego z konceptem wizerunku bakalii Siesta oraz kreowanie osobowości marki i budowanie jej świadomości wśród konsumentów.

Hasło kampanii: Siesta. Bakalie dorodne z natury, akcentuje najważniejsze cechy produktów tej marki. Powstają one z najlepszych owoców i są suszone w swoim naturalnym klimacie. Produkt skierowany jest głównie do kobiet, które cenią sobie tradycję, ale nie rezygnują z poszukiwania nowych rozwiązań oraz do młodych, dynamicznych osób, dbających o zdrowie i codzienną dietę.

 

Siesta, należąca do holdingu Jutrzenka Colian, obecna na rynku od roku zdobyła już drugą pozycję w kanale tradycyjnym, z udziałem na poziomie 12,1 proc.

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4153

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane