PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Ruszyła pierwsza w Polsce kampania marki Cocio

Autor: pr 19 lipca 2017 13:28

Ruszyła pierwsza w Polsce kampania marki Cocio fot. materiały prasowe

Wraz z influencerami, którzy 18 lipca wyruszyli w podróż do USA by rozsmakować się w kultowej amerykańskiej Route 66, wystartowała kampania Cocio  „Taste Your Route”, realizowana przez agencję 4Frame.

Jak smakować życie? Po swojemu. To przekaz kampanii wizerunkowej Cocio, która obejmuje działania w social mediach, współpracę z influencerami, ogólnopolski konkurs oraz eventy, wprowadzające do świata marki. Droga 66, zwana też „Drogą Matką”, odkąd powstała, jak magnes przyciągała niebanalne i nietuzinkowe osobowości.  Właśnie tą kultową trasą przejadą polscy influenerzy: Zmianoholiczka, Kameralnie, Topowa Dychai Dakann. Ekipa Cocio przez 8 dni, relacjonując na kanałach social media swoją podróż „Route 66”, będzie inspirować internautów do smakowania życia po swojemu i wyrażania w tym własnej indywidualności.

Platformą komunikacji kampanii i źródłem inspiracji oprócz kanałów digital influencerów będzie strona www.smakujcocio.pl oraz funpage @smakujcocio, które zachęcają do ruszenia z Cocio śladem najbardziej kultowych miejsc na świecie. Wraz ze startem kampanii uruchomiony zostanie kanał marki na Instagramie. Razem z kampanią, rusza również ogólnopolski konkurs dla konsumentów Cocio, w którym spragnieni nietypowych wrażeń internauci mogą wygrać podróż kultową Route 66 i smakować ją po swojemu. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy wejść na www.smakujcocio.pl i dodać do galerii konkursowej zdjęcie lub film pokazujące „Jak smakujesz życie”. Do wykonania zadania uczestnicy muszą wykorzystać dowolny produkt Cocio. Prace konkursowe można wrzucać od razu z komputera lub poprzez Instagram. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11493

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane