PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Ruszyła sieć wysp gastronomicznych w centrach handlowych

Autor: dlahandlu.pl 22 czerwca 2016 13:14


Red Hot Chicken to pierwsza sieć wysp gastronomicznych w centrach handlowych, oferująca dania i przekąski z kurczaka panierowanego. Placówki mają wewnętrzny system wentylacji, który pozwala na samodzielne funkcjonowanie i smażenie w głębokim tłuszczu. Nie ma potrzeby podłączania się do centralnych przewodów galerii handlowych.

Kurczak Red Hot Chicken smażony jest w specjalnej frytownicy, która stanowi główne wyposażenie placówki. – Placówka jest tak skonstruowana, by mogła działać samodzielnie, a specjalne filtry zapobiegają jakimkolwiek zapachom. Dzięki temu Red Hot Chicken może funkcjonować w formie wysp, poza strefą food court – mówi Marcin Ciesielski, właściciel sieci Red Hot Chicken.
Obecnie na rynku funkcjonuje pilotażowa wyspa Red Hot Chicken. Powstała pół roku temu w Bytomiu. Jej właścicielem jest franczyzobiorca, który w połowie lipca otwiera drugi punkt. – Chcieliśmy przetestować koncept, zanim zaczniemy się nim dzielić. Znaleźliśmy partnera, który był gotów podjąć ryzyko. Pomysł się sprawdził i teraz szukamy franczyzobiorców w innych miastach – mówi Marcin Ciesielski.
Red Hot Chicken będzie rozwijany w mniejszych galeriach handlowych, zarówno w dużych, jak i w małych miastach. Koszt inwestycji w wyspę o powierzchni 12 m² wynosi ok. 60 tys. zł. Jeśli istnieje możliwość podłączenia się do systemu wentylacji galerii handlowej, wówczas wymagany kapitał na biznes spada do 30 tys. zł. – Osobom, które nie mają wystarczająco dużo pieniędzy, a spełniają inne wymagania, by wejść do sieci, udzielamy pożyczek ze spłatą w ratach w ciągu dwóch lat. Jednak, by móc skorzystać z tej pomocy, trzeba dysponować połową wymaganego kapitału na inwestycję – mówi Marcin Ciesielski.
W planach jest też rozwój większego formatu placówek Red Hot Chicken o powierzchni 50 m². Takie lokale będą też prowadzić sprzedaż z dostawą do klienta. Pierwszy tego typu lokal powstał już w Busko-Zdroju. Jest to placówka własna, prowadzona przez Marcina Ciesielskiego. Jeśli spełni oczekiwania, wówczas powstaną kolejne punkty otwierane na zasadzie franczyzy.
Właścicielem sieci Red Hot Chicken jest firma Mastergrupa do której należy również sieć pizzerii Stopiątka. Obecnie pod jej szyldem funkcjonuje 22 punktów.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Michal 2016-06-22 17:49:47

    Jaka sieć siecią to będzie Jak będzie kilka stoisk teraz jest 1 i 1 w marzeniach. Jedzenie syfiaste i pomysł słaby franczyzodawca zbyt myśli o sobie nie o swoich klientach.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11419

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane