Rynek marek włanych w Polsce to nawet 90 mld zł

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 4 sierpnia 2013 14:54

Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji podaje, że rynek produktów private label może w Polsce osiągnąć wartość 90 mld zł - Dziennik Gazeta Prawna.

Eksperci zwracają uwagę, że trend utrzymuje się mimo zwiększonej aktywności promocyjnej marek producenckich. Polsce daleko jeszcze do Szwajcarii w której marki własne to 53 proc. rynku i do Hiszpanii (51 proc.). W naszym kraju ten wskaźnik wynosi 28 proc. Dla porównania Węgry i Słowacja osiągnęły poziom 30 proc, a Czechy - 27 proc. 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11272

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane