Rynek marek własnych sieci handlowych urósł do 34 mld zł

Autor: gazeta.pl 28 sierpnia 2013 18:32

W ciągu pięciu lat wartość produktów sprzedawanych pod szyldem konkretnej sieci handlowej urosła o ponad 5 mld. Co roku ten rynek rośnie o 20 proc. i teraz wynosi już ok. 34 mld zł. - czytamy na metromsn.gazeta.pl.

Sieci handlowe zapowiadają, że marek własnych będzie jeszcze więcej. Na razie co trzeci towar sprzedawany przez nie produkt produkowany jest na specjalne zamówienie.
Swoje marki mają nie tylko handlowi giganci, ale też dystrybutorzy prasy (np. Kolporter i Ruch sprzedają własne napoje energetyczne, batoniki i chusteczki higieniczne), stacje benzynowe (np. seria przekąsek i napojów Made to Go na Statoil), a także delikatesy (np. Alma z serią Food & Joy) - czytamy na portalu.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10864

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane