REKLAMA
REKLAMA

Rynek marek własnych sieci handlowych urósł do 34 mld zł

Autor: gazeta.pl 28 sierpnia 2013 18:32

W ciągu pięciu lat wartość produktów sprzedawanych pod szyldem konkretnej sieci handlowej urosła o ponad 5 mld. Co roku ten rynek rośnie o 20 proc. i teraz wynosi już ok. 34 mld zł. - czytamy na metromsn.gazeta.pl.

REKLAMA
Sieci handlowe zapowiadają, że marek własnych będzie jeszcze więcej. Na razie co trzeci towar sprzedawany przez nie produkt produkowany jest na specjalne zamówienie.
Swoje marki mają nie tylko handlowi giganci, ale też dystrybutorzy prasy (np. Kolporter i Ruch sprzedają własne napoje energetyczne, batoniki i chusteczki higieniczne), stacje benzynowe (np. seria przekąsek i napojów Made to Go na Statoil), a także delikatesy (np. Alma z serią Food & Joy) - czytamy na portalu.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12967

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA