S&T Services: Nowoczesne rozwiązania w sklepach dobrze przyjmowane przez klientów

Autor: portalspozywczy.pl 20 maja 2011 11:49

Rynek handlu detalicznego ma bardzo duży potencjał. Myślimy tu nie tylko o rozwiązaniach typu kasy samoobsługowe czy personal shopping system, ale także o systemach lojalnościowych i analitycznych - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Wojciech Kalman, Business Solutions Retail Manager w S&T Services Polska.

- Nadchodzi era systemów CRM i analizowania zachowań klientów, co pozwala przygotować odpowiednio sprofilowane oferty, dostarczane klientom przez maile i smsy - zapowiada Kalman. - W Polsce sklepy są mniej zaawansowane we wprowadzaniu tego typu technologii niż na Zachodzie. Z drugiej strony są to projekty wymagające znaczących, jednorazowych inwestycji - zaznacza.

Nowoczesne rozwiązania w sklepach są dobrze przyjmowane przez klientów, przede wszystkim z racji tego, że zwiększają wygodę robienia zakupów. - Jednocześnie dają sieciom handlu detalicznego wymierne korzyści wizerunkowe. Jednak, aby rozpocząć wdrożenia potrzebne jest również konkretne uzasadnienie biznesowe - akcentuje Business Solutions Retail Manager w S&T Services. - Na tle innych sektorów, rynek handlu detalicznego wypada średnio: wdrożyliśmy już wiele projektów, jednak wciąż jest sporo do zrobienia - podsumowuje.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12438

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane