PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Sąd: Informacja o promocji powinna określać czas jej trwania

www.portalspozywczy.pl 23 października 2014 12:57

Na opakowaniach produktów objętych promocją powinna się znajdować informacja o czasie jej trwania. Sąd Apelacyjny w Warszawie podzielił stanowisko UOKiK.

REKLAMA

"Przedsiębiorca ma obowiązek podawania konsumentom rzetelnej, prawdziwej i pełnej informacji o swojej ofercie. Potwierdza to wyrok Sądu Apelacyjnego w Warszawie dotyczący decyzji UOKiK z grudnia 2010 roku. Urząd zakwestionował wówczas praktyki spółki Drosed. Zgodnie z regulaminem Wielkiej Loterii Drosed aby wziąć udział w losowaniu nagród należało kupić co najmniej dwa promocyjne produkty Drosed (np. pasztet lub mielonkę) i wysłać zgłoszenie SMS-em. Na konserwach biorących udział w loterii nie było jednak informacji o terminie dokonywania zgłoszeń, który ostatecznie upływał 31 października 2010 r. Tymczasem produkty objęte Wielką Loterią Drosed były sprzedawane także po zakończeniu promocji" - czytamy w komunikacie UOKiK.

W opinii urzędu praktyka spółki Drosed mogła prowadzić do nabywania przez konsumentów promocyjnych produktów w celu wzięcia udziału w loterii już po jej zakończeniu. Sąd Apelacyjny w Warszawie podzielił stanowisko Urzędu. Wyrok jest prawomocny.

  • b prac. marketu 2014-10-24 12:27:01

    Czas trwania promocji. Wiele sieci zwłaszcza Biedronka wymuszają od dostawców 2-3 tygodniowa promocje, a u siebie piszą że do wyczerpania zapasów!!!!.I tak robią kapuchę a z klienta durnia!!!

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6884

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA