PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Salami w sam raz na raz – Albedo z kampanią dla Spomlek

Autor: dlahandlu.pl 21 listopada 2016 12:59

Kanapa z hasłem „Nie tylko na kanapce” – ta gra słów i przedmiotu stanowi oś kampanii promującej ser salami Serenada w formie przekąski. W ramach eventów, organizowanych w centrach handlowych, biurowcach i uczelniach konsumenci mają okazję spróbować sera salami. Degustacje połączone są z animacjami dla dorosłych i dzieci, takimi jak kręcenie hula – hop, foto sesje z wykorzystaniem aparatów Instax czy też malowanie twarzy.


- Zależało nam na całkowitym odejściu od tradycyjnego spojrzenia na ser. Nasza kampania łączy poczęstunek z animacjami w ramach wydarzeń organizowanych poza przestrzenią sklepu – komentują przedstawiciele działu marketingu firmy Spomlek, właściciela marki Serenada.
Działania w ramach kampanii promującej nowy produkt Spomleku prowadzone będą przez Albedo Marketing do końca listopada w Warszawie, Wrocławiu, Łodzi i Lublinie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11053

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 533212

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane