Sales Link poprowadzi program lojalnościowy dla Podravki

Autor: dlahandlu.pl 8 listopada 2012 13:29

Agencja SALES LINK wygrała przetarg na przygotowanie m.in. promocji konsumenckich oraz aktywacji sprzedaży w kanale tradycyjnym dla marki PODRAVKA. Działania będą prowadzone w ponad tysiącu sklepów kilkunastu różnych sieci handlowych, dodatkowo agencja przeprowadzi pilotaż programu lojalnościowego.

Pod koniec października 2012 roku ruszył szereg akcji wspierających sprzedaż produktów marki PODRAVKA. W zależności od sieci sklepów, na klientów będą czekały animacje sprzedaży oraz promocje konsumenckie, m.in. oparte na mechanizmie buy & get. Agencja przygotowała także aktywację ze zdrapką. Każdy, kto w wybranym sklepie zakupi produkty z portfolio marketera za min. 10 zł, otrzyma zdrapkę, gwarantującą nagrodę. We wszystkich akcjach do rozdania będą drobne nagrody kuchenne, m.in. rękawice sylikonowe, torby na zakupy oraz fartuchy kuchenne. Działania potrwają do grudnia 2012.

W części sklepów ruszy także pilotaż programu lojalnościowego. Klienci otrzymają nagrody w zależności od ilości artykułów, które kupią. Na konsumentów będą czekały liczne akcesoria kuchenne. Akcje planowane są dla całego portfolio produktów firmy PODRAVKA: przypraw, makaronów, ryżu, pomidorów w puszkach, przecierów pomidorowych oraz miodów. Promocją objęty będzie także sztandarowy produkt marki - przyprawa Vegeta.

SALES LINK odpowiada za stworzenie koncepcji kreatywnej akcji oraz za jej adaptację na materiały POS. Agencja zajmie się także obsługą promocji w zakresie weryfikacji zgłoszeń i wysyłki nagród oraz animacją sprzedaży.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane