PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Salon z militariami ruszył w Manufakturze

Autor: dlahandlu.pl 6 października 2017 11:40

Portfolio marek Manufaktury w Łodzi poszerzyło się w ostatnim czasie o salon Militaria.pl – czołowej marki i największej firmy na rynku strzeleckim, samoobrony i outdooru.

Salon Militaria.pl mieści się na piętrze galerii handlowej Manufaktury i ma powierzchnię 87,61 mkw.

Asortyment sklepu można podzielić na trzy grupy: strzelectwo (wiatrówki, repliki airsoftgun, łuki), outdoor (odzież i obuwie damskie i męskie, multitoole, latarki, noże, plecaki, gadżety potrzebne w terenie i w "miejskiej dżungli") oraz samoobrona (gazy pieprzowe, pistolety na gumowe kule). Cały asortyment – 16 tysięcy produktów - dostępny jest bez zezwolenia.

Ta największa firma w swojej branży, posiadająca 12 salonów w Polsce, jest także wyłącznym dystrybutorem w Polsce wielu wiodących na świecie marek militarnych i outdoorowych. Teraz z tej niezwykle bogatej oferty korzystają goście Manufaktury.

Manufaktura działa od 2006 roku, powstała na terenach dawnego imperium włókienniczego I.K. Poznańskiego w Łodzi. W skład kompleksu wchodzi trzyhektarowy rynek z oryginalną pofabryczną zabudową z czerwonej cegły, galeria handlowa oraz otaczające przestrzeń parkingi na ponad 3,5 tys. samochodów. Oprócz 300 sklepów, punktów usługowych i restauracji, działa tu również m.in. teatr, kino, szkoła tańca i muzeum. Łącznie Manufaktura zajmuje 27 ha, powierzchnia handlowa to 110 tys. mkw.

Manufaktura zarządzana jest przez Apsys Management Sp. z o.o., a właścicielem jest Union Investment Real Estate AG.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11364

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane