Salony Ania Kruk celują w 50-60 tys. zł obrotu miesięcznie

Property News 24 października 2013 13:30

Biżuteryjna sieć Ania Kruk szybko podbija polski rynek. W październiku otworzyła ósmy sklep w Polsce i drugi w Warszawie - w galerii handlowej Plac Unii City Shopping. 25 października marka zdebiutuje w galerii handlowej Poznań City Center. - Nabieramy rozpędu. Mimo bardzo krótkiej obecności na rynku, zostaliśmy już zauważeni - mówi w rozmowie z Propertynews.pl Wojciech Kruk junior, prezes firmy.

Wojciech Kruk zapowiada dalszy rozwój sieci i podkreśla, że kluczową lokalizacją dla spółki jest Warszawa. - Tam będziemy starali się wzmocnić swoją obecność. Dodatkowo przyglądamy się Wrocławiowi i Trójmiastu, ale decyzje będziemy podejmować dopiero po wynikach za grudzień - wyjaśnia.

Obecnie cel firmy to średni miesięczny obrót w salonie na poziomie 50-60 tys. zł. - Oczywiście są różnice pomiędzy sklepami. Od butiku w warszawskiej Galerii Mokotów czy Starym Browarze w Poznaniu należy oczekiwać więcej niż od salonu w Galerii Jurajskiej w Częstochowie, ale są to normalne różnice, wynikające m.in. z wysokości czynszu w danej galerii. Prowadzimy również sprzedaż w sklepie internetowym na www.aniakruk.pl - tłumaczy prezes sieci.

Wojciech Kruk podsumowuje, że co miesiąc analizuje wyniki i widzi wzrost obrotów. - Przyszły rok będzie kluczowy w tej kwestii, gdyż dla każdego z salonów zakładamy 1,5-roczny okres osiągnięcia tego pułapu - mówi.

Ania Kruk to marka stworzona przez brata i siostrę, dzieci Wojciecha Kruka, twórcy W.Kruk, znanej marki jubilerskiej w Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane